سیاست فوری

مهمترین اخبار سیاسی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

سیاست فوری

مهمترین اخبار سیاسی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

آیا جهانگیری نقش عارف را تکرار می‏کند / انصراف ‎دهندگان انتخابات 96 چه کسانی خواهند بود؟

کنارکشیدن نامزدهای انتخاباتی یکی از استراتژی‎های مهمی است که در طی چندسال گذشته در جریان انتخابات از سوی احزاب سیاسی مورد استفاده قرار می‎گیرد.

 

به گزارش خبر فوری، در حالی که ماراتن انتخابات ریاست‎جمهوری این روزها مراحل حساس خود را طی می‎کند و به روزهای سرنوشت‎‌سازخودنزدیک می‎شود که تلاش جریانات سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح‎طلب در جهت انتخاب یک گزینه نهایی که از سبد رای بالایی برخوردار باشد شدت پیدا کرده است.

اصولگرایان و اصلاح‎طلبان در این دوره انتخابات هرکدام سه گزینه در عرصه انتخابات ریاست‎جمهوری دارند از این رو براین موضوع تاکیدد ارند که با تعیین یک نامزد نهایی در جهت موفقیت در انتخابات وارد عمل شوند روندی که تحقق آن تا به امروز میسرنشده است اما باید منتظر ماند تا ببینیم که چه کسانی در روزهای آخر از حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری به نفع همفکر سیاسی خود کنار خواهند رفت.

پرداختن به این موضوع که چه کسانی در دایره اصولگرایی و اصلاح‎طلبی قید حضور در پاستور و تکیه بر صندلی ریاست‎جمهوری را می‎زنند از جمله موضوعاتی است که این روزها بسیاری از رسانه‎ها به آن می‏پردازند تا هیجان فضای انتخابات را افزایش دهند.

*محمدباقرقالیباف

قالیباف از جمله افرادی است که از ابتدای روزی که در عرصه انتخابات ریاست‏جمهوری ثبت‏نام کرده است عمده جریانات اصولگرا از وی درخواست دارند که به نفع رئیسی که به زعم اصولگرایان از سبد رای بالاتری در انتخابات برخوردار است از صحنه انتخابات کنار بکشد روندی که قالیباف تا به امروز واکنش جدی را نسبت به آن نشان نداده است.

علی‎رغم اینکه قالیباف تا به این لحظه صحبتی را پیرامون انصراف از انتخابات ریاست‎جمهوری مطرح نکرده است نظرسنجی‎ها و اظهارات برخی از چهره‎های اصولگرا نیز نشان از این دارد که وی درجریان انتخابات از رای بیشتری نسبت به رئیسی برخوردار است اما باز هم...

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.