سیاست فوری

مهمترین اخبار سیاسی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

سیاست فوری

مهمترین اخبار سیاسی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

سند ۲۰۳۰ باید تبیین شود؛ خیلی مسئله‌ی مهمی است

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با اشاره به سند 2030 فرمودند:مسئله‌ی «تبیین» یکی از کارهای اساتید است. این سند ۲۰۳۰ باید تبیین شود؛ خیلی مسئله‌ی مهمی است.

 

به گزارش خبر فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،به مناسبت ماه مبارک رمضان، جمعی از استادان، نخبگان علمی و پژوهشگران دانشگاه‌ها، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار استادان و نخبگان دانشگاه‌ها به شرح زیر است:..

ادامه خبر

عملیات موشکی ضد تکفیری‌ها تحت امر فرمانده کل قوا انجام شد

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای با تشریح بخشی از جزئیات عملیات موشکی ضد تروریست‌های تکفیری تاکید کرد: عملیات" لیله القدر" در سلسله مراتب نظامی و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا انجام پذیرفت.

 

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود، بخشی ازجزئیات عملیات موشکی" لیله القدر" ضد تروریست‌های تکفیری را تشریح کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:...

ادامه خبر

پشت پرده بازنشر اظهارات ضدایرانی ولیعهد جدید سعودی

به گزارش خبر فوری، شبکه الجزیره در خبر مربوط به این توئیت به ماجرای سخنان محمد بن سلمان در ماه می اشاره دارد اما در توئیتر خود اشاره ای به قدیمی بودن ماجرا نمی کند. محمد بن سلمان امروز در یک شبه کودتا، ولیعهد عربستان شده و اظهارات قدیمی او درباره تهدید ایران به جنگ در

حال بازنشر شدن است.


در بخشی از گزارش شبکه الجزیره که مربوط به ایران است، آمده است:...

ادامه خبر

۴ دلیل برای رد ادعای سازمان سیا در رابطه با نقش آیت‌الله کاشانی در کودتای ۲۸ مرداد

اخیرا نیز برای این هدف خود به تخریب آیت‌الله کاشانی از روحانیون مبارز روی آوردند و در این زمینه با سناریو سازی سعی دارند القا کنند آیت‌الله کاشانی در کودتای 28 مرداد 1332 نقش داشته است. برای این منظور ابتدا ویدئویی با عنوان «فیلمی نادر، منتشر شده توسط سیا از ورود آیت‌الله کاشانی به همراه زاهدی و نمایندگان امریکا و انگلیس به ویرانه‌های خانه دکتر مصدق یک ساعت بعد از پیروزی کودتا» در فضای مجازی منتشر شد. سپس در ادامه این سناریو، وزارت خارجه امریکا اسنادی از سازمان سیا را منتشر کرد که در آن ادعا شده "آیت‌الله کاشانی در کودتای 28 مرداد 1332 نقش داشته دارد".

از این رو پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی با ارائه اسناد و مدارک در دو بخش به بررسی موضوع کودتای 28 مرداد 1332 می‌پردازد.

در بخش اول با بررسی اسناد و گزارش‌های تاریخی، دروغ‌پراکنی‌های سازمان سیا که توسط وزارت خارجه امریکا در مورد نقش آیت‌الله کاشانی در کودتای 28 مرداد 1332 منتشر شده است، مورد واکاوی و بررسی قرار می‌گیرد و در بخش دوم نیز فیلم منتشر شده در مورد حضور آیت‌الله کاشانی در منزل دکتر مصدق بعد از وقوع کودتا بررسی می‌شود.

بخش اول:...

ادامه خبر

اگر شهرداری تهران به من پیشنهاد شود، به آن فکر می‌کنم

محمد علی نجفی گفت: صحبت جدی برای شهردار شدن من برای تهران نشده، اما اگر پیشنهاد شود روی آن فکر می‌کنم.


 


محمدعلی نجفی مشاور رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صحبت جدی برای شهردار شدن من برای تهران نشده است اما اگر پیشنهاد شود روی آن فکر می‌کنم.

وی افزود: البته بین اعضای شورای شهر وقتی صحبت از کاندیداها بوده نام بنده نیز مطرح شده، اما صحبت جدی نشده است.

مشاور رئیس جمهور در پاسخ به دیگری مبنی بر این‌که آیا کمیته‌های تعیین اعضای کابینه دوازدهم شکل گرفته است؟ گفت:...

ادامه خبر