سیاست فوری

مهمترین اخبار سیاسی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

سیاست فوری

مهمترین اخبار سیاسی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

ما در حال احیای تمدن خود هستیم

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در مراسم افتتاحیه شورای بین المللی تمدن در دانشگاه ابن خلدون استانبول گفت: من با دعوت رسمی به کشورى رفته‌ام، اما برای 13 محافظ من بدون اینکه آنها را ببیند و بشناسد حکم غیابی صادر مى کند. این کشور متمدن نیست. مرا رسما دعوت مى کنى و محافظانمان همراهم هستند. من رئیس جمهور یک کشور هستم و شما ما را در مقابل یک گروه ترویستی قرار می‌دهی که...


ادامه خبر

ما در حال احیای تمدن خود هستیم

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در مراسم افتتاحیه شورای بین المللی تمدن در دانشگاه ابن خلدون استانبول گفت: من با دعوت رسمی به کشورى رفته‌ام، اما برای 13 محافظ من بدون اینکه آنها را ببیند و بشناسد حکم غیابی صادر مى کند. این کشور متمدن نیست. مرا رسما دعوت مى کنى و محافظانمان همراهم هستند. من رئیس جمهور یک کشور هستم و شما ما را در مقابل یک گروه ترویستی قرار می‌دهی که...


ادامه خبر

وزرای پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو به مجلس معرفی شدند

به گزارش خبر فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن نامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر لاریجانی

رییس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

احتراما، در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به پیوست شرح حال و برنامه جناب آقای....

ادامه خبر

برجام شکست بخورد NPT هم شکست می خورد

به گزارش سایت خبرفوری به نقل از خبرگزاری فارس، معاون وزیر خارجه روسیه، همتای ایرانی او، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و همچنین مسئول پیشین تیم مذاکره هسته‌ای آمریکا در برجام، در نشستی مشترک در مسکو حاضر شدند.

نشستی با عنوان «برجام، دستاوردها، چالش‌ها و پایداری بلند مدت» به میزبانی معاون وزیر خارجه روسیه در مسکو در حال برگزاری است.

سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران،...

ادامه خبر

صداوسیما ضابطه ممنوع‌التصویری را مشخص کند

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا ، علیرضا رحیمی اظهار داشت: متاسفانه صدا و سیما به وظایف مسلم خود در قبال اطلاع رسانی در خصوص عملکرد نمایندگان تهران عمل نکرده و ۱۵ ماه است که یک دقیقه برنامه اختصاصی هم برای نمایندگان تهران پیش بینی نشده در حالی که در شبکه‌های استانی، نمایندگان استان‌ها گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه می کنند. البته اخیرا صداوسیما با مجمع نمایندگان تهران یک جلسه داشته اند که بیشتر نگاه به آینده بوده و انتظار حمایت بودجه ای از مجلس و نمایندگان مطرح شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت:...

ادامه خبر