سیاست فوری

مهمترین اخبار سیاسی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

سیاست فوری

مهمترین اخبار سیاسی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

عزت الله ضرغامی: اصلاح‌طلبان وقتی در مجلس اکثریت داشتند، جواب سلام ما را هم نمی‌دادند


 به گزارش خبر فوری و به نقل از ایلنا، عزت‌الله ضرغامی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسی با اشاره به اینکه فضای مجازی، نظارت و کنترل افکار عمومی را بر حاکمیت بیشتر می‌کند، گفت: امیدواریم که دولت و وزارت ارتباطات به مصوبات شورای عالی فضای مجازی درخصوص پیام رسان‌های داخلی عمل کنند و تمام فضای مجازی کشور را در اختیار بیگانه قرار ندهند.
ادامه خبر

رحیم مشایی: نه نگرانیم و نه می‌ترسیم/ اگر چوبه‌دار هم بزنند راحت از‌ آن بالا می‌روم


به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، اسفندیار رحیم مشایی پیش از حضور در شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه با انتشار ویدئویی در فضای مجازی گفت: بسیار خوشحال هستیم که در دوره جدید برای ایران عزیز و انقلاب ارزشمندمان نقش آفرینی کنیم. این افتخار بزرگی است که در راه مبارزه با فساد، بی‌عدالتی و نابسامانی بخواهیم ایفای نقش کنیم.رییس دفتر رییس دولت دهم با تاکید بر اینکه قانون باید در مورد همه به اجرا گذاشته شود، اظهار کرد: قانون معیاری برای شناخت سره از ناسره است. امروز ما نسبت به دستگاه قضایی انتقاداتی داریم.
ادامه خبر

رهبر حزب کارگر انگلیس به ارتباط با یک جاسوس کمونیست متهم شد


به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، ریچارد دیرلاو، رئیس سابق دایره جاسوسی در اداره ضد اطلاعات ارتش انگلیس (ام‌آی۶) گفت چند مورد دیدار با یان سارکوسی، جاسوس چکسلواکی "حماقت" است اما اگر ادعاهای این جاسوس درباره تعدد دیدارها صحت داشته باشد، این مساله‌ای است که کلا جنبه دیگری پیدا می‌کند.حزب کارگر انگلیس می‌گوید سر ریچارد نباید برای این "اظهارات سراسر غلط و خنده‌دار" ارزشی قائل شود. سارکوسی از جاسوسان سابق سرویس اطلاعات چکسلواکی است و متحدان کوربین از او به عنوان "متوهم" یاد می‌کنند اما رئیس سابق ام‌آی۶ تاکید دارد که نمی‌توان از این اظهارات به سادگی گذشت.
ادامه خبر

ترکیه: انتقال سفارت آمریکا به قدس نقض قطعنامه‌های سازمان ملل است


به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، المیادین، وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که تصمیم آمریکا مبنی بر انتقال سفارتش به قدس در ماه مه نشان دهنده اصرار این کشور برای ضربه زدن به روند صلح است.وزارت خارجه ترکیه همچنین اعلام کرد که این تصمیم آمریکا قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای همکاری اسلامی را نقض کرده و باعث نگرانی شده است.
ادامه خبر

دیپلمات قطری: ۲۰ بار محرمانه به اسرائیل رفته‌ام!


به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، شبکه اسکای نیوز امارات مدعی شد، محمد العمادی، رئیس کمیته قطری بازسازی غزه گفته است، سفرهایش به تل‌آویو محرمانه بوده و اکنون دیگر چنین نیست.این دیپلمات قطری اعتراف کرد، سرمایه‌ای که کشورش به فلسطینیان ارائه می‌دهد با هدف دور نگهداشتن اسرائیل از جنگ در غزه است.
ادامه خبر