سیاست فوری

مهمترین اخبار سیاسی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

سیاست فوری

مهمترین اخبار سیاسی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

تاثیر کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن در دکوراسیون

تاثیر کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن در دکوراسیون

در این مطلب در مورد کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن به صحبت میپردازیم، کاغ دیواری در دسته های مختلفی تولید میشوند که از محبوبترین آن ها می‌توان به کاغذ دیواری مردن و کلاسیک اشاره نمود. با بلاگ circledecor همراه باشید.

کاغذ دیواری کلاسیک در دکوراسیون

کاغذ دیواری‌ای کلاسیک همانطور که از نامش پیداست بسیار کلاسیک بوده و در خانواده‌های سلطنتی دوران قدیم بسیار رایج بوده است. این نوع از کاغذ دیواری‌ها با طراحی‌های اشکال تکرارشونده و بزرگ و پیچیده، بسیار شکوهمند بوده و از عناصر لاکچری و زیبای آن دوران بوده است. البته کاغذ دیواری‌های کلاسیک همچنان هم کاربرد داردند و مشتریان زیادی دارند اما یک سری از عناصر طراحی آن با سلیقه و لایف‌استایل امروزی مردم مطابقت پیدا کرده است اما همچنان به اصالت کلاسیک خود پایبند می‌باشد. 

برای مشاهده‌ی کاغذ دیواری کلاسیک کلیک کنید.

سبک کلی کاغذ دیواری‌های کلاسیک در طرح گل‌های داماسک ، راه دار ، ساده بافت دار به چشم می خورد. البته با رواج سبک و دکوراسیون مدرن، بخش دیگری از کاغذ دیوار های کلاسیک با رویکردی به معماری مدرن و بهره گیری از خطوط هندسی در حال تولید و عرضه می باشد.رنگ‌بندی کاغذ دیواری‌های کلاسیک بیشتر در تونالیته‌ی طلایی، نقره‌ای و آبی‌های درخشان و باشکوه بوده و همچنین عناصری همچون اکریل باعث پرزرق و برق کردن محیط میشده است و همچنان هم می‌شود. ویژگی‌ هایی مثل برجستگی های سه‌بعدی، امکان هماهنگی با انواع دکوراسیون‌های لوکس را ایجاد نموده است و سبب شده تا کاغذ دیواری کلاسیک قیمت متفاوتی را به خود اختصاص دهد.

کاغذ دیواری‌های مدرن در دکوراسیون ایران 

دیواری‌های مدرن موجب شده است که خلاقیت و ابتکار بیشتر و تازه‌تری در معماران و طراحان داخلی دکوراسیون به وجود بیاید. زیرا با مدرن‌شدن معماری و طراحی‌های داخلی همه چیز مینیمال‌تر و ساده‌تر و در نتیجه زیباتر و سنگین‌تر می‌شود. امروزه عصر، عصرِ مینیمالیسم و زیبایی سادگی می‌باشد. در تاریخ زیبایی‌شناسی و فلسفه‌ی زیبایی که نگاه کنید، از دوره‌ی کلاسیک تا رنسانس و تا به امروز ما تعاریف گوناگونی از زیبایی داشته‌ایم. در دوره‌ی کلاسیک، هنر و زیبایی در آفرینش چیزی بود که پیچیده‌تر، پُرجزئیات‌تر و عظیم‌تر می‌بود اما امروزه در عصر مدرن و پُست-مدرن، تعریف انسان از زیبایی، سادگی بیش از اندازه می‌باشد. این امر نه تنها در معماری و طراحی داخلی، بلکه در تماما فنون و زمینه‌ها قابل شهود می‌باشد. در زمینه‌ی فناوری، هنری که شامل بسیاری از بخش‌ها همانند نرم‌افزار و نقاشی می‌باشد، امرِ مینیمالیسم قابل ارزش می‌باشد.

 پس بنابراین کاغذ دیواری‌های مدرن هم از این قاعده مستثنی نیستند. معمولا برای اتاق پذیرایی با دکوراسیون مدرن از کاغذ دیواری مدرن بافت‌دار و یا طرح‌دار استفاده می‌شود. برای ایجاد فضایی آرام و به دور از شلوغی و بی‌نظمی، بهتر است از کاغذ دیواری های طرح مدرن با رنگ های ملایم استفاده شود.شما همچنین می‌توانید از طرح‌های شلوغ‌تر و هیجان‌انگیزتر برای پذیرایی خانه‌ی خود استفاده کنید تا مهمانان شگفت‌زده شوند. اما فراموش نکنید که ممکن است مهمانان در نگاه اول شگفت‌زده شوند اما در دفعات بعد خسته‌کننده شود و همچنین حفظ آرامش در پذیرایی خانه بهترین گزینه می‌باشد

امیدواریم که این مطلب کاغذ دیواری دکورچوب برای شما مفید بوده باشد.