سیاست فوری

مهمترین اخبار سیاسی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

سیاست فوری

مهمترین اخبار سیاسی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

عربستان مستبدترین کشور دنیا

به گزارش سایت خبرفوری، «جک استراو» وزیر خارجه اسبق انگلیس که در کنفرانس «بحران عربستان، جنگ، خلافت و آزادی» زبان به انتقاد شدید از عربستان سعودی گشود.

به گزارش شبکه الجزیره مباشر، وی در سخنانی گفت: مسئولان سیاسی که من با آن‌ها در عربستان تعامل داشتم بسیار خویشتن‌دار بودند و همچون بن سلمان ماجراجویانه عمل نمی‌کردند.


ادامه خبر

ترامپ و ماکرون برسر مقابله با ایران و حزب الله توافق کردند

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، کاخ سفید از گفت‌و‌گوی تلفنی روسای جمهور آمریکا و فرانسه درباره شرایط جاری در لبنان و سوریه خبر داد.

ادامه خبر

آزار جنسی یک خبرنگار توسط نخست‌وزیر سابق اسرائیل

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، در حالی که موضوع آزار جنسی در غرب طی هفته‌های اخیر جنجال به پا کرده و حتی در انگلیس به تغییر وزیر دفاع منجر شده، حالا از سرزمین‌های اشغالی خبرها از آزار جنسی یک خبرنگار توسط نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

خبرنگار ارشد و با سابقه رادیو رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خبر داده که او سال‌ها قبل و زمانی که در کانال اول تلویزیون این رژیم کار می‌کرد، توسط «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر سابق این رژیم مورد آزار جنسی قرار گرفته است.


ادامه خبر + عکس

معرکه‌گیری احمدی نژاد و فرقه زنبیلیه

به گزارش خبر فوری و به نقل از شرق، محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم که این روز‌ها حلقه نزدیکانش درگیر انواع پرونده‌های قضایی هستند و البته پرونده خودش نیز مفتوح است، دیگر اثری بر خطوط قرمزش باقی نمانده است، وی پیش از این گفته بود رسیدگی به اتهامات و پرونده‌های قضایی اطرافیانش جزء خط قرمزهایش محسوب می‌شود! احمدی نژاد و حلقه نزدیکانش که این روز‌ها با حرکات عجیب و غریب به فرقه زنبیلیه مشهور شده اند با...


ادامه خبر

ایران مسئول حمله اخیر موشکی انصارالله به ریاض نیست

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، برخلاف ادعاهای ائتلاف تحت رهبری ریاض و واشنگتن مبنی بر اینکه موشک اصابت کرده به فرودگاه بین‌المللی ملک «خالد» در نزدیکی ریاض ، ایرانی بوده است، گزارش محرمانه سازمان ملل، هرگونه..


ادامه خبر